09/05/2023 Serveis - Jordi Rodríguez
El Sea Cloud Spirit ha fet una escala de tres hores aquest matí al port de Palamós. (Foto: Vessel finder).
El veler Sea Cloud Spirit ha fet escala aquest matí al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Ho ha fet, però, en un horari poc convencional. El vaixell ha entrat a port a les 6 del matí, provinent de Marsella, i n'ha sortit tot just 3 hores després, a les 9, amb destí Barcelona. Els 111 passatgers que hi van a bord, la majoria nordamericans, difícilment hauran trobat res obert, els que hagin arribat a baixar del vaixell. D'aquesta estratègia se'n diu 'interporting', o fer dues escales en el mateix dia.
El regidor no adscrit de l'Ajuntament de Palamós, Cristóbal Posadas, s'hi ha referit avui des del programa d'aquesta emissora 'Preguntes'.
Les escales de creuer d'aquest mes de maig al port de Palamós continuaran el dia 17 proper amb el Marella Discovery 2, i s'acabaran els dies 22 i 24 amb el Wind Surf.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...