02/05/2023 Societat - Jordi Rodríguez
La regidora del PSC a l'Ajuntament de Palamós, Raquel Gallego.
El Partit dels Socialistes de Catalunya, en l'oposició municipal a Palamós, creu que la creació d'habitatge social públic ja pot ser una realitat, i que ja no hi ha justificació possible per posposar-ho més. La regidora del grup, Raquel Gallego, diu que l'Ajuntament ha de posar fil a l'agulla per desenvolupar la construcció de 60 habitatges socials en 4 finques de propietat municipal, resultants de l'actuació urbanística al voltant de l'allargament del carrer d'Enric Vincke.
Per a Gallego no es tracta d'accions lligades a la iniciativa privada, sinó que l'Ajuntament és qui les ha de tirar endavant de manera exclusiva, i ja no hi ha excusa per no fer-ho. Escoltem la regidora del PSC, en declaracions al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
Raquel Gallego veu bé que en els últims anys s'hagi augmentat el parc d'habitatges públics per a emergència social. Ara, però, creu que cal donar un pas més i passar d'aquestes solucions temporals a accions que permetin donar una sortida més prolongada en el temps a les famílies vulnerables i a les seves dificultats per accedir a un habitatge digne i assequible.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...