26/04/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
La Cristina Vilà és assessora de viatges a mida. (Foto: ecotraveldesign.com)
El turisme responsable és la temàtica de la xerrada que programa aquesta tarda la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós, dins el cicle 'Biblioteca sostenible'. L'activitat es posarà en marxa a dos quarts de set, sota el títol 'Vols ser un turista responsable?'. Anirà a càrrec de Cristina Vilà. Ella és llicenciada en Ciències Ambientals i Màster en Ecoturisme, i sòcia de la llibreria de viatges 'La viatgeria', que forma part del projecte 'Calonge, poble de llibres'.
La xerrada proposa aprendre de forma pràctica i dinàmica com fer que el nostre viatge tingui un impacte positiu sobre el medi ambient en general, i sobre el destí triat, en particular. A través d'una sèrie de consells ben senzills, ens podem convertir en turistes responsables i deixar una petjada positiva allà on anem. Aquesta activitat del cicle 'Biblioteca sostenible' és gratuïta. Les places, però, són limitades i, per aquest motiu, seria bo fer una reserva prèvia. Al telèfon 972 60 07 08, o al correu electrònic biblioteca@palamos.cat.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...