25/04/2023 Cultura - Carlos Ribas
La presentació de la guia es va fer ahir al restaurant Es Portal de Pals.
La Cuina de l’Empordanet va presentar ahir la seva nova guia de restaurants en un acte que es va fer a Es Portal Restaurant & Hotel Boutique de Pals i que va comptar amb la presència de caps de cuina i de sala dels 13 restaurants que formen part d'aquest col·lectiu gastronòmic. Dues categories que es posen a la mateixa alçada per reivindicar i dignificar els professionals de sala dels restaurants. La guia és una bona eina per explicar al món la cuina del territori empordanès, perquè està pensada per a la gent del país però també pels visitants i els turistes. S'ha editat en dues versions, una en català i francès i l'altra en castellà i anglès.
Respecte a la darrera edició de la guia, la de la temporada passada, hi ha canvis en bona part de les fotografies que realitza Lluís Català. Una de les novetats és que els membres de la Cuina de l’Empordanet llueixen la nova indumentària de l’associació, d’impactant blau marí. També segueixen equiparant la feina dels caps de cuina i de sala. Vicenç Fajardo és el president de la Cuina de l'Empordanet.
La guia conté informació completa de cada establiment membre i ajuda a difondre un dels actius del territori, com és la cuina de qualitat.
La guia de la Cuina de l'Empordanet es pot trobar en els restaurants del col·lectiu, oficines de Turisme o del Patronat. També es pot llegir en un format digital i interactiu en aquest enllaç.
Totes les notícies:
20/03/2026 - Xavi Verdaguer dona consells pels bons hàbits alimentaris i d'estil vida per millorar l'energia i el rendiment dels nostres fills i filles
El nutricionista i fisioterapeuta Xavi Verdaguer va parlar ahir a Palamós dels habits alimentaris...
20/03/2026 - 'El Quart Trimestre' o la maternitat més enllà del part
L'edifici Fleming del complex assistencial de Palamós ha estat aquest matí l'escenari de la...
20/03/2026 - Ruta guiada pel termenal de Palamós, aquest diumenge
Amb motiu de la restitució, recuperant-ne les fites, de la línia de terme que separava antigament...
20/03/2026 - '(Re)Coneguem la nostra història': les dones de Palamós a través dels seus oficis
Encara en el marc dels actes commemoratius del Dia Internacional de les Dones, el Servei d'Igualtat...
20/03/2026 - Desfilada de roba de segona mà a benefici de Càritas
Càritas Interparroquial Palamós-Sant Joan organitza aquest diumenge una altra edició de la...