21/04/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'una de les obres representades a la Mostra de Teatre. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Demà dissabte es posa en marxa a La Gorga la 31a Mostra de Teatre Infantil de Palamós, organitzada per Gespa Teatre i l'Àrea municipal de Cultura. Prop de 300 infants de les escoles del municipi posaran en escena 11 representacions teatrals, fins al dia 13 de maig. Els joves actors i actrius tenen entre 6 i 12 anys, i són alumnes del col·legi La Salle, de l'escola Vedruna, i de l'institut escola Vila-romà.
Les dues primeres representacions del cicle, demà dissabte, seran 'El meu avi', a les 5 de la tarda i amb la mainada de quart de La Salle, i 'El tiquet daurat', amb els nens i nenes de sisè del Vedruna, a dos quarts de vuit. Núria Botellé és la regidora de Cultura de l'Ajuntament de Palamós.
La cloenda de la Mostra de Teatre Infantil es farà el divendres 19 de maig, a La Gorga, amb el lliurament dels diplomes a tots els grups participants. L'acte també inclourà l’espectacle de teatre professional 'Tot esperant en Will'. de la companyia EGOS Petits.
D'altra banda, del 18 al 27 de maig tindrà lloc la Mostra de Teatre Juvenil de Palamós amb 7 grups i 120 participants d'entre 13 i 18 anys, de l'escola Vedruna i de l'institut escola Vila-romà. També hi prendran part els grups independents del Punt Jove i Quarta Paret. En aquest cas, la cloenda serà a La Gorga mateix, el 2 de juny, amb l'espectacle 'El bon policia', de la companyia Maldà Teatre. Les entrades per als espectacles d'ambdues mostres són gratuïtes però les heu d'obtenir al web lagorga.cat.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: