20/04/2023 Societat - Jordi Rodríguez
Signatura del conveni entre la Síndica de Greuges de Palamós i la defensora al client d'Aigües de Palamós.
La companyia Aigües de Palamós i la Sindicatura de Greuges local han firmat un conveni per millorar l'atenció als usuaris del servei municipal d'aigua, i per garantir els drets de la ciutadania en aquest sentit. A través d'aquest acord, la defensora del client de l'empresa subministradora, Inmaculada Bermúdez, es compromet a atendre amb celeritat qualsevol queixa que pugui rebre de la ciutadania de Palamós.
L'altre compromís és mantenir un diàleg periòdic amb la Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, per recollir recomanacions de millora del servei. En aquest sentit, es tractarà amb la màxima sensibilitat qualsevol cas de persones en situació de vulnerabilitat, per assegurar-ne la protecció i el dret d'accés a l'aigua.
La firma d’aquest conveni vol atendre d’una manera més àgil i personalitzada les reclamacions relatives al servei d’aigües que arriben a la Sindicatura de Greuges Local de Palamós. L'acord té una durada de dos anys prorrogables, i la voluntat de donar més garanties a les persones que es puguin sentir agreujades per l'acció de la companyia. Aigües de Palamós gestiona el servei municipal d’aigua i disposa d'un servei independent de defensor del client per atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels usuaris de l’operadora.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...