Simulacre d'accident al port Marina Palamós

18/04/2023 Societat - Carlos Ribas


El simulacre s'ha fet aquest matí al port Marina Palamós.

El simulacre s'ha fet aquest matí al port Marina Palamós.

Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha organitzat aquest matí un exercici de simulacre d'accident terrestre i marítim, que ha tingut com a escenari les instal·lacions del port Marina Palamós. L'exercici ha començat a dos quarts d'onze i tot el seu desenvolupament s'ha gravat amb drons aeris. Hi ha participat personal del Servei d'Urgències de l'hospital de Palamós, efectius de la Policia Local, dels Mossos d'Esquadra, així com professionals del Transport Sanitari de Catalunya.

Joan Manel Martínez, cap d'Urgències de l'hospital de Palamós, explica que el simulacre fomenta la coordinació i la comunicació interprofessional en situacions d'emergència, i que serveix per practicar exercicis de triatge de víctimes i d'organització del seu trasllat.



Simulacres com el d'aquest matí s'emmarquen en el Pla de formació dels professionals del Servei d'Urgències, explica Martínez.



El juny de l'any passat, des de SSIBE i Transport Sanitari ja es va organitzar conjuntament un simulacre d'accident d'avioneta amb múltiples víctimes. En aquella ocasió l'exercici es va fer a les instal·lacions de l'Heliport Costa Brava, al municipi de Castell-Platja d'Aro.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...