18/04/2023 Societat - Jordi Rodríguez
L’alcalde va lliurar l’Escut de Solapa de la Vila i una placa commemorativa, a la vídua de Ferrer, Roser Nadal. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Aquest diumenge es va fer a la Sala Noble de l'Ajuntament de Palamós l'acte de lliurament de l'Escut de Solapa de la Vila, a títol pòstum, al qui va ser alcalde del municipi entre els anys 1985 i 1996, Josep Ferrer. Durant l'acte institucional, l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, va entregar el reconeixement a la vídua de Ferrer, Roser Nadal, juntament amb una placa commemorativa.
L’acte també va comptar amb la presència de representants del Ple municipal actual, d'exregidors, i de representants d’entitats locals i de la societat palamosina. D'aquesta manera es feia efectiu l'acord del Ple municipal del mes de març passat, que va aprovar per majoria concedir el grau més elevat de l'Escut de Solapa de la Vila, a la memòria de Josep Ferrer. El municipi li reconeix així l'aportació que va realitzar durant la seva etapa com a alcalde de Palamós. El batlle actual, el republicà Lluís Puig, destaca la proximitat que va mostrar sempre Josep Ferrer amb la població de Palamós.
Josep Ferrer havia estat alcalde de Palamós entre els anys 1985 i 1996, i regidor de l'oposició del 1999 al 2003. De la seva trajectòria com a alcalde destaquen la comarcalització de l’hospital de Palamós i la creació dels Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, el desenvolupament urbanístic del sector de l'avinguda de Catalunya, la inauguració del Teatre La Gorga, de l’Estadi Municipal o del Pavelló d'Esports. També va ser l'impulsor polític del referèndum que acabaria decidint la protecció urbanística del pla i el paratge de Castell.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...