26/03/2023 Esports - Abel Espinosa
L'onze inicial del Palamós en el partit jugat al camp del Caldes de Montbuí. (Foto: Palamós CF).
Empat a un gol en el partit disputat avui entre el Caldes de Monbuí i el Palamós. Els palamosins han sortit al camp amb l'obligació d'haver de guanyar el partit, després de la victòria ahir del Lloret. L'equip d'Àlex Redondo s'ha mostrat durant tot l'encontre superior al Caldes de Montbuí, tot i no haver pogut aconseguir la victòria. El Palamós s'ha avançat en el marcador en el minut 37 gràcies a un gol de Germán. Quan millor jugava el Palamós, el Caldes ha aconseguit empatar el partit en el minut 63.
Amb l'empat d'avui, el Palamós suma la setena jornada sense conèixer la derrota, però veu com se li escapa el Lloret, el cinquè classificat, que ara està a quatre punts. El primer temps el Palamós ha disposat de poques ocasions per desfer l'empat, tot i que no ha hagut de patir per cap ocasió dels locals. En el minut 37, Xevi Germán ha aprofitat una gran jugada de Mercader per fer el primer gol del partit.
A la segona meitat, el Palamós ha tingut oportunitats per ampliar el marcador, però s'ha topat amb bones accions del porter del Caldes de Montbuí, Carlos. Quan estàvem més a prop del 0 a 2 que de l'empat, ha arribat el gol local gràcies a una rematada d'Albert. Només dos minuts després, el Caldes de Montbuí ha fallat un penal, que hauria pogut capgirar el marcador.
Després de 22 jornades el Palamós suma 33 punts i queda a quatre punts del Lloret, el cinquè classificat i que dona accés la propera temporada a la Superlliga Catalana. La propera jornada el Palamós jugarà a l'Estadi Palamós Costa Brava, diumenge 2 d'abril a partir de les 5 de la tarda, enfront la Unió Esportiva Figueres.
FITXA TÈCNICA
Palamós CF: Marwane, Sergio García, Silvestre (Pape), Gerard Mercader, Xevi Germán, Bernat (Marco), Michael, Faja (Gerard Palau), Antequera, Guillem Falgueras i Garriga (Rodrigo).
CF Caldes de Montbuí: Carlos, Ferran, Guillem (José Manuel). Aarón, Alcañiz, Guiteras (Albert), Cabot, Valls, Estrada, Angelet i Jaume.
Targetes grogues: Ferran (2), Guillem i Jaume del Caldes de Montbuí / Xevi Germán i Pape del Palamós CF
Gols: 0-1 (min. 37 Xevi Germán) - 1-1 (min. 63 Albert)
Totes les notícies:
18/09/2025 - El servei de socorrisme de Palamós tanca l’estiu amb més d’un miler d’actuacions a les platges
Entre el 14 de juny i el 14 de setembre, les platges de Palamós han registrat un total de 1.056...
18/09/2025 - Només l'empresa Urbaser opta al contracte de residus de Palamós
El procés de licitació del contracte dels serveis de gestió de residus i neteja viària i de...
18/09/2025 - Els municipis del Baix Empordà demanen mesures contra els multireincidents
Els regidors de Seguretat Ciutadana dels ajuntaments del Baix Empordà amb policia local han...
18/09/2025 - A concurs públic el servei de grua municipal
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el contracte pel servei de retirada de vehicles...
18/09/2025 - Comunicar-se sense discutir: xerrada a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós serà aquesta tarda l'escenari d'una xerrada sobre estratègies...