26/03/2023 Esports - Abel Espinosa
L'onze inicial del Palamós en el partit jugat al camp del Caldes de Montbuí. (Foto: Palamós CF).
Empat a un gol en el partit disputat avui entre el Caldes de Monbuí i el Palamós. Els palamosins han sortit al camp amb l'obligació d'haver de guanyar el partit, després de la victòria ahir del Lloret. L'equip d'Àlex Redondo s'ha mostrat durant tot l'encontre superior al Caldes de Montbuí, tot i no haver pogut aconseguir la victòria. El Palamós s'ha avançat en el marcador en el minut 37 gràcies a un gol de Germán. Quan millor jugava el Palamós, el Caldes ha aconseguit empatar el partit en el minut 63.
Amb l'empat d'avui, el Palamós suma la setena jornada sense conèixer la derrota, però veu com se li escapa el Lloret, el cinquè classificat, que ara està a quatre punts. El primer temps el Palamós ha disposat de poques ocasions per desfer l'empat, tot i que no ha hagut de patir per cap ocasió dels locals. En el minut 37, Xevi Germán ha aprofitat una gran jugada de Mercader per fer el primer gol del partit.
A la segona meitat, el Palamós ha tingut oportunitats per ampliar el marcador, però s'ha topat amb bones accions del porter del Caldes de Montbuí, Carlos. Quan estàvem més a prop del 0 a 2 que de l'empat, ha arribat el gol local gràcies a una rematada d'Albert. Només dos minuts després, el Caldes de Montbuí ha fallat un penal, que hauria pogut capgirar el marcador.
Després de 22 jornades el Palamós suma 33 punts i queda a quatre punts del Lloret, el cinquè classificat i que dona accés la propera temporada a la Superlliga Catalana. La propera jornada el Palamós jugarà a l'Estadi Palamós Costa Brava, diumenge 2 d'abril a partir de les 5 de la tarda, enfront la Unió Esportiva Figueres.
FITXA TÈCNICA
Palamós CF: Marwane, Sergio García, Silvestre (Pape), Gerard Mercader, Xevi Germán, Bernat (Marco), Michael, Faja (Gerard Palau), Antequera, Guillem Falgueras i Garriga (Rodrigo).
CF Caldes de Montbuí: Carlos, Ferran, Guillem (José Manuel). Aarón, Alcañiz, Guiteras (Albert), Cabot, Valls, Estrada, Angelet i Jaume.
Targetes grogues: Ferran (2), Guillem i Jaume del Caldes de Montbuí / Xevi Germán i Pape del Palamós CF
Gols: 0-1 (min. 37 Xevi Germán) - 1-1 (min. 63 Albert)
Totes les notícies:
05/11/2025 - L'atur puja a Palamós per quart mes consecutiu
El nombre de persones que busquen feina a Palamós va pujar d'un 6 per cent a l'octubre, i es va...
05/11/2025 - Les bases de Junts a Palamós deixen en mans de la direcció del partit la tria de l'alcaldable
Després que Raimon Trujillo va anunciar fa unes setmanes que no tornarà a ser l'alcaldable de...
05/11/2025 - Mantenir la prestació dels serveis públics, prioritat del PSC pel pressupost 2026
Com ja hem explicat els últims dies el govern de Palamós, format per ERC i el PSC, està parlant...
05/11/2025 - Càritas, pendent del permís de la parròquia per reobrir el SABI
Càritas Interparroquial Palamós i Sant Joan espera reobrir aviat el Servei d'Atenció Bàsica...
05/11/2025 - L'Ajuntament reedita els estudis sobre els orígens de Palamós i Sant Joan
Per fomentar la participació en la consulta sobre el topònim municipal, i fer que la ciutadania...