27/03/2023 Política - Jordi Rodríguez
L'alcalde de Palamós, acompanyat pel conseller de Territori, Juli Fernàndez, a l'emplaçament de la futura estació d'autobusos.
Crítiques de Junts per Catalunya a l'acte públic que es va fer dies enrere a Palamós, i en què el conseller de Territori de la Generalitat, Juli Fernández, va anunciar la pròxima licitació del projecte de la futura estació d'autobusos del municipi. Igual que va fer amb la presentació del protocol del nou hospital comarcal, el portaveu d'aquest grup de l'oposició, Raimon Trujillo, hi veu un rerefons electoralista.
Ell mateix ho ha explicat en declaracions a Ràdio Palamós.
El conseller Fernández va venir a Palamós per anunciar que la Generalitat licitarà aquest mes de març les obres de la nova estació d'autobusos de Palamós. L'equipament es farà al sector sud del Pla de Sant Joan, amb una inversió de 2'8 milions d'euros. La previsió és que les obres comencin la tardor vinent, i que la nova instal·lació, gestionada per la Generalitat entri en funcionament l'estiu del 2024.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...
Notícies relacionades: