L'hostaleria anima el client a assumir que els preus pujaran

15/03/2023 Serveis - Jordi Rodríguez


Imatge d'arxiu dels bars i restaurants de la Plaça Murada plens de gent.

Imatge d'arxiu dels bars i restaurants de la Plaça Murada plens de gent.

La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre diu que la situació geopolítica i econòmica mundial fa inevitable un increment de preus dels serveis que presten les empreses del sector, i que el millor és que els clients assumeixin aquesta realitat. Segons la presidenta de l'entitat Bàrbara Hallé, tot té un preu i no es pot donar una oferta de primera qualitat, com la de la Costa Brava centre, i pagar-la com si fos de baix cost.

La inflació, especialment els costos energètics i els dels aliments, està condicionant severament el marge de beneficis de les empreses turístiques. Ja s'hi van trobar l'estiu passat, marcat per increments de la facturació però també per la reducció dels guanys. De cara a la nova temporada la situació no ha millorat. La Costa Brava centre ofereix uns serveis turístics de qualitat i això s'ha de pagar, explica Bàrbara Hallé.



La pandèmia ha suposat un punt d'inflexió a l'alça del turisme de proximitat, i aquesta continuarà sent una prioritat per a l'hostaleria del Baix Empordà. Bàrbara Hallé, presidenta de la Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava centre.



Hallé també ha explicat que els hotels que han estat oberts aquest hivern han treballat bé, i que les perspectives per a la Setmana Santa vinent són bones.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...