10/03/2023 Serveis - Jordi Rodríguez
Un dels socorristes de la platja Gran de Palamós, l'estiu passat.
Junts per Catalunya no hagués renovat el contracte del socorrisme a les platges, optant per una nova licitació per adjudicar-lo a una altra empresa. Aixì ho ha explicat a Ràdio Palamós el seu portaveu, Raimon Trujillo, que considera que l'actual concessionària no està prestant un bon servei. El contracte es va adjudicar a Marsave Mallorca per a dos anys, prorrogables a dos mes.
L'empresa ha fet el servei els estius del 2021 i el 2022, i la Junta de Govern Local ha aprovat una primera renovació del contracte. Un fet amb què no està d'acord Junts per Catalunya, en l'oposició municipal. Raimon Trujillo és el seu portaveu.
Junts per Catalunya ha denunciat ja vàries vegades suposats incompliments de contracte de l'empresa encarregada del socorrisme a les platges de Palamós, situació que el govern municipal sempre ha negat. L'Ajuntament de Palamós ha tingut problemes els últims anys per adjudicar el contracte del servei de vigilància, salvament i socorrisme a les platges. Al 2020, la COVID-19 va impedir fer el concurs i el servei es va adjudicar per via d'urgència a Creu Roja. Un any abans, una impugnació va retardar tot el procés i va obligar a fer un contracte limitat a una única temporada.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades:
25/08/2022 - Societat Una infermera denuncia deficiències de material en el socorrisme a la platja
...
02/08/2022 - Serveis JuntsxCat demana allargar la temporada del servei de socorrisme a les platges
...
23/08/2021 - Política JuntsxCat diu que s'incompleix el contracte de socorrisme a les platges i l'equip de govern ho nega
...