08/03/2023 Política - Jordi Rodríguez
Fotografia d'alcaldables de Junts per Catalunya del Baix Empordà a les eleccions del 28 de maig. (Foto: Junts x Catalunya Empordà).
Diferents candidatures de Junts per Catalunya que es presenten a les eleccions municipals del 28 de maig proper a la comarca del Baix Empordà, fan una proposta per abordar conjuntament problemàtiques comunes. Municipis situats en la franja que s'estén des de la Vall d'Aro fins a Palafrugell, amb una població d'uns 100.000 habitants a l'hivern, però que es més que triplica a l'estiu.
Escoltem Raimon Trujillo, portaveu municipal de Junts per Catalunya a Palamós i cap de llista en les municipals 2023.
L'acord s'ha pres en una reunió que els diferents alcaldables van fer aquest dilluns passat a Calonge i Sant Antoni. Hi havia els candidats d'aquest municipi, Jordi Soler, de Palamós, Raimon Trujillo, Santa Cristina d'Aro, Jaume Quintana, Imma Gelabert, de Castell-Platja d'Aro, David Martín, de Palafrugell, i Rufino Guirado, de Vall-llobrega. En les properes reunions es tractaran altres temes com turisme, sostenibilitat, seguretat i cultura.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...