28/02/2023 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Cabassos plens de garoines, incautats per la Policia Local de Castell-Platja d'Aro. (Foto: Policia Local de Castell-Platja d'Aro).
La Policia Local de Castell-Platja d'Aro i els Agents Rurals de la Generalitat han denunciat dos pescadors, un d'ells de Palamós, per excedir el límit de captura de garoines i extreure'n més de 550 en un sol dia. Els agents, segons explica avui el diari El Punt, feia dies que anaven darrere els pescadors. Malgrat aquests tenien llicència, els investigadors sospitaven que superaven amb escreix les 150 garoines que, com a màxim es poden agafar en una jornada
Segons s'ha sabut ara, el divendres passat, la Policia Local i els Agents Rurals els van atrapar sortint del mar amb dos cabassos plens d'eriços de mar, que es disposaven a carregar en una furgoneta. A dins dels recipients hi havia 564 exemplars. Els agents van denunciar els dos homes, de 46 i 52 anys, i residents a Palamós i a Sant Feliu de Guíxols.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...