28/02/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
40 colles i més de 2.000 persones van participar diumenge a la rua del carnaval de Calonge. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Els jardins del castell de Calonge seran aquesta tarda l'escenari de la cloenda del Carnaval 2023 al municipi. L'acte començarà a les 5 amb un espectacle infantil a càrrec de 'Soy la fiesta' que, a partir de les 6, anirà seguit de l'enterrament de la sardina, amb la tradicional foguera i la sardinada popular gratuïta.
Aquest diumenge, un total de 40 colles van participar a la rua del Carnaval de Calonge. Uns 2.000 participants van desafiar una tarda freda i ventosa, desfilant per l'avinguda de Sant Jordi, des del parc del Mas Barceló fins a la plaça de la Concòrdia. La setmana anterior, 31 colles i un miler de participants havien protagonitzat ja la rua del Carnaval de Sant Antoni.
Totes les notícies:
21/05/2026 - Obres i Urbanisme Les obres del Mercat Municipal s'allargaran durant el mes de juny
Ara fa un parell de mesos, el govern municipal de Palamós havia fixat la data del 31 de maig per a...
21/05/2026 - Obres i Urbanisme 74.000 euros per arranjar trams de camí afectats pel temporal 'Harry'
L'Ajuntament de Palamós abordarà en breu la reparació de més trams de camins afectats pels...
21/05/2026 - Successos Incauten prop d'un miler d'articles falsificats al mercat setmanal de Palamós
La Policia Local de Palamós i la Guàrdia Civil van fer aquest dimarts passat un operatiu conjunt...
21/05/2026 - Serveis Segona edició de la jornada 'Palamós Millora Tradició i Innovacio a l'Economia Blava'
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós programa pels dies 26 i 27 de maig la...
21/05/2026 - Societat La Fundació Oncolliga implanta el 'Kit de mama' a l'hospital de Palamós
L'hospital de Palamós oferirà a partir d'ara a les persones que s'han de fer una cirurgia de...
Notícies relacionades: