27/02/2023 Serveis - Jordi Rodríguez
Sílvia Romero, tècnica de Turisme de l'Ajuntament de Palamós, rep el certificat de qualitat turística de l'Oficina de Turisme.
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a 71 empreses i entitats adherides al Pla de Qualitat Turística en Destinació, el SICTED. Entre elles hi ha l'Oficina Municipal de Turisme i el Museu de la Pesca de Palamós, que renoven un any més aquesta certificació. El seu objectiu és garantir el millor servei en tots aquells recursos vinculats al turisme del Baix Empordà.
Les empreses i les institucions distingides són avaluades anualment, i renoven el seu compromís de qualitat amb el compliment d'un seguit de bones pràctiques. Aquestes afecten, entre altres, l'atenció i el tracte a les persones, la comunicació dels serveis, la venda de productes, o la gestió mediambientalment sostenible. El SICTED s’implanta actualment a 190 destinacions de l’Estat espanyol, amb més de 13.000 empreses adherides.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...