21/02/2023 Política - Jordi Rodríguez
El Ple de l'Ajuntament de Palamós del passat mes de gener. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós convoca aquesta tarda, a partir de les 6, la sessió ordinària del mes de febrer del Ple municipal. L'ordre del dia té un total de 16 punts. Un d'ells és la proposta d'aprovació de l'increment de les tarifes del servei d'autotaxi per a aquest any, que el col·lectiu de professionals va demanar fa uns dies que s'aprovi sense més demora. D'altra banda, el plenari d'avui donarà llum verda, previsiblement, als noms que han de renovar els càrrecs de Jutge de Pau titular i substitut.
Pel que fa al titular, tot indica que Enric Marsal revalidarà el càrrec 4 anys més. De fet és l'únic que ha presentat candidatura, com explicava fa uns dies l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
El Jutge de Pau substitut serà Francesc Leiva. Per altra banda, pel Ple de l'Ajuntament de Palamós avui també passarà la moció de Junts per Catalunya que reclama eliminar la cita prèvia en els tràmits municipals presencials, que es va establir amb la pandèmia de la COVID-19. Raimon Trujillo és el portaveu d'aquest grup de l'oposició.
En l'ordre del dia del plenari que engegarà a les 6 de la tarda, també hi ha una segona moció. En aquest cas en suport a l'Agenda 2030 de desenvolupament sostenible. Així mateix, es votaran el Pla d'acció per a l'energia sostenible i el clima de la unitat de paisatge de Gavarres Marítimes, l'adhesió al Pacte d'alcaldies pel clima i l'energia sostenible, així com les declaracions d'especial interès d'obres a l'escola La Vila i al centre d'educació especial Els Àngels.
Totes les notícies:
07/07/2025 - L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte d'envergadura gran per una...
07/07/2025 - La pluja nega el carrer d'Arnau Sa Bruguera i un cotxe hi queda atrapat
Les diferents tempestes de pluja que van caure la tarda i el vespre d'ahir diumenge van provocar...
07/07/2025 - El Marella Discovery porta passatge britànic a Palamós
Prop de 1.900 turistes, majoritàriament britànics, han arribat aquest matí a Palamós a bord del...
07/07/2025 - El comerç de Palamós convida els seus clients a refrescar-se amb un granissat
Durant els mesos de juliol i agost, el Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós,...
07/07/2025 - La CUP repinta el mural dedicat a Guillem Agulló
La CUP Palamós Vila-romà ha fet repintar aquests darrers dies el mural que, des de l'any 2021,...
Notícies relacionades:
10/02/2023 - Societat Enric Marsal presenta l'única candidatura per ser Jutge de Pau de Palamós
...
15/02/2023 - Política JuntsxCat demana que s'elimini la cita prèvia a l'Ajuntament
...
14/02/2023 - Serveis Els taxistes reclamen l'actualització de tarifes i l'Ajuntament diu que ho aprovarà aquest mes
...