21/02/2023 Serveis - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'un estand en una fira turística del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineus.
Totes les dades que es recullen a l'Oficina Municipal de Turisme de Palamós se sistematitzen i es fan servir per prioritzar les accions promocionals. És el cas de l'assistència a fires, tant dins del territori espanyol com a l'exterior. La propera en què Palamós hi estarà present arriba aquest mateix cap de setmana. Es tracta de la 17a edició de Navartur, la fira internacional de turisme Reyno de Navarra. Palamós s'integrarà en l'estand del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, amb l'objectiu de promocionar la seva oferta i atraure un perfil de turisme gastronòmic, cultural i mediambientalment sostenible.
Després de rebre la visita de prop de 28.000 persones en la darrera edició, Navartur 2023 posarà un èmfasi especial en les destinacions nacionals i internacionals. A banda dels destins exteriors i de les agències de viatges que busquen pescar en el mercat de viatgers amb poder adquisitiu del nord d'Espanya, l'aposta essencial de la fira navarresa són les empreses d’àmbit local, regional i nacional, amb tot el potencial del turisme de natura, costa, illes, interior, rural, cultural, eno-gastronòmic, actiu i sostenible. A més, en aquesta edició es presentarà Gastro Market 2023. Un espai on els expositors presentaran l’oferta de turisme enològic i gastronòmic, amb 'show-cookings', presentacions i degustacions. La regidora de Turisme de l'Ajuntament de Palamós, Núria Botellé, explica quins criteris fan servir per decidir a quines fires s'hi va, i a quines no.
La fira internacional de turisme Reyno de Navarra es farà al palau de congressos Baluarte, a Pamplona, divendres, dissabte i diumenge d'aquesta setmana.
Totes les notícies:
17/09/2025 - La consulta popular pel topònim municipal es farà el 23 de novembre
La consulta popular per decidir si el nom del municipi de Palamós també ha d'incorporar el de...
17/09/2025 - El barri d'Es Pla obre avui les reunions participatives veïnals
Avui comença el cicle de reunions de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris, que...
17/09/2025 - Curs gratuït per ajudar a crear perfils a Linkedin
El Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós iniciarà a finals d'aquest mes una...
17/09/2025 - SSIBE organitza la seva segona Jornada de salut comunitària
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha programat pel dia 2 d'octubre proper la segona...
17/09/2025 - 'Cuidem-nos!': promoció de la salut i el benestar a Calonge i Sant Antoni
L'Associació de Dones del Baix Emporda i l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni impulsen el...
Notícies relacionades: