Múgica i Madonich lideren la Palamós Optimist Trophy després d'una primera jornada amb poc vent

17/02/2023 Esports - Jordi Rodríguez


El català Íker Múgica és un dels líders després de la primera jornada. (Foto: Alfred Farré).

El català Íker Múgica és un dels líders després de la primera jornada. (Foto: Alfred Farré).

Igual que ahir dijous, la segona jornada de la regata internacional de vela infantil Palamós Optimist Trophy ha començat amb poc vent. Les embarcacions no han pogut sortir a mar gairebé fins al migdia, esperant l'entrada de vent per poder completar una nova tongada de mànegues de competició, on es definiran els vaixells que passaran a la fase final d'aquest cap de setmana.

Després de les dues mànegues que es van fer ahir, l'espanyol del Club Nàutic Cambrils, Iker Múgica, i l'ucraïnes Sviatoslav Madonich, un dels grans favorits pel triomf final, són els primers líders de la 33a Palamós Optimist Trophy. Ahir dijous, la primera jornada d'aquesta regata de vela internacional es va veure marcada per la falta de vent. De fet, la flota de 550 embarcacions es va haver de quedar a la platja fins passat el migdia, després d'un matí en què no va bufar gens d'aire.Més tard va entrar un vent suau de sud i sud-oest que va permetre disputar dues mànegues de competició. Múgica i Madonich les van guanyar totes dues, cadascú en el seu grup. El francès Alexandre Mostini ocupa la tercera plaça de la general, després de fer un primer i un segon lloc.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...