11/01/2023 Política - Jordi Rodríguez
El Parc Infantil de Nadal de la Nau dels 50 metres, aquestes passades festes.
Junts per Catalunya, que està en l'oposició municipal a Palamós, proposa la creació d'una Comissió de Nadal. Aquest òrgan, amb participació de l'Ajuntament i d'entitats privades, s'encarregaria de dissenyar i executar accions per donar relleu a Palamós durant la celebració de les festes nadalenques. El grup opositor es mostra crític i considera insuficient l'acompanyament de l'Ajuntament a les activitats nadalenques, que veu com una possibilitat més de promoció turística del municipi.
Raimon Trujillo, portaveu de Junts a l'Ajuntament de Palamós, diu que el govern municipal d'ERC s'ha acostumat a delegar en les entitats cíviques, i posa com a exemple la Fira Nadalenca. Creu que a les activitats públiques de Nadal palamosines els falta un impuls per tal de convertir-les en un referent com, apunta, passa en altres municipis. La proposta de Junts per Catalunya és crear una Comissió de Nadal que treballi amb aquest objectiu. Raimon Trujillo ho explicava ahir en el programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
Per a Trujillo seria fonamental que el treball de la Comissió de Nadal fos transversal i amb la implicació pública i privada.
Aquestes darreres festes, la campanya 'Nadal a Palamós', impulsada des de l'Ajuntament, ha inclòs activitats com la festa d’arribada d'en Fumera, la festa del Tió, el Parc infantil de Nadal a la Nau dels 50 metres o l’activitat ‘Segueix l’estel d’Orient’ per descobrir la història dels tres Reis, als quals es va fer la tradicional rebuda el dia 5 de gener. Des del sector privat, el Foment Empresarial del Comerç i el Turisme, FECOTUR, ha instal·lat una fira d'atraccions al passeig del Mar, i ha organitzat rutes amb el carrilet. S'han fet activitats al port Marina Palamós, s'ha recuperat la Fira Nadalenca, aturada dos anys per la pandèmia, i el Nadal palamosí ha coincidit també amb una nova edició de la regata internacional de vela Palamós Christmas Race.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades:
30/12/2022 - Cultura Avui tanca el Parc infantil de Nadal, i continuen les activitats de FECOTUR
...
29/12/2022 - Cultura Activitats de Nadal al port Marina, aquesta tarda
...
27/12/2022 - Cultura ‘Segueix l’Estel d’Orient’, novetat a Palamós perquè la mainada descobreixi la història dels Reis Mags
...
27/12/2022 - Cultura Parc infantil de Nadal a la Nau dels 50 metres
...