04/01/2023 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
El passeig del Mar de Palamós.
El PSC, el principal grup de l'oposició municipal a Palamós, crida l'equip de govern d'ERC a començar ja la recerca de diners pel projecte de reforma integral del passeig del Mar. El govern compta a poder presentar la proposta en els propers mesos, incloent tots aquells aspectes del procés de participació ciutadana que s'han considerat rellevants per a la redacció definitiva del projecte.
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, va explicar fa uns dies que quan s'aprovi el document, començarà la recerca de finançament pel projecte. Ja sigui per executar-lo de cop, o per fases. El portaveu del grup socialista, Josep Coll, en discrepa i diu que aquesta feina ja s'hauria d'estar fent. Ho explicava ahir en el programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
Coll parla de què espera el seu grup del projecte de reforma integral del passeig del Mar.
L'Ajuntament de Palamós té la intenció d'anar suprimint l'aparcament de la platja Gran, a mesura que s'executi la millora del passeig.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...