03/01/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
La Plaça Murada de Palamós ornamentada pel campament reial, ara fa un any. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Com a actes previs a l'arribada dels Reis d'Orient, l'Ajuntament de Palamós organitza avui i demà l'activitat 'Segueix l'Estel d'Orient'. És una novetat d'aquesta campanya de festes nadalenques i oferirà als més petits i a les seves famílies l'opció de descobrir la història dels Reis, jugant i superant proves per omplir el Passaport Reial. L'activitat es farà entre les 5 de la tarda i les 8 del vespre en quatre places de Palamós, i amb un recorregut itinerant on cada espai estarà ambientat amb un dels tres reis i amb l'estel d'Orient.
En aquest sentit, la plaça que hi ha al davant del Teatre La Gorga estarà dedicada al rei Melcior. La de l'Església, al rei Baltasar, la del Forn al rei Gaspar i, finalment, la plaça de la Capella del Carme, estarà guarnida amb l'Estel d'Orient. Aquesta iniciativa de l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Palamós és gratuïta i oberta a tothom. Núria Botellé és la regidora municipal de Cultura.
'Segueix l'Estel d'Orient' és el pròleg de l'arribada de Ses Majestats a Palamós, que es produirà la tarda del dijous 5 de gener. Els Reis d'Orient arribaran per mar i, després de ser rebuts per les autoritats municipals, aniran fins a Sant Joan on començarà la tradicional cavalcada. El seguici reial arribarà fins a La Gorga, on Melcior, Gaspar i Baltasar es trobaran amb els infants palamosins que els vulguin saludar.
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...