Darrer Ple de l'any de l'Ajuntament de Palamós

20/12/2022 Obres i Urbanisme - Carlos Ribas


Imatge del Ple de l'Ajuntament de Palamós del passat mes de novembre. (Foto: Ajuntament de Palamós).

Imatge del Ple de l'Ajuntament de Palamós del passat mes de novembre. (Foto: Ajuntament de Palamós).

L'Ajuntament de Palamós celebra aquesta tarda la sessió ordinària del mes de desembre del Ple. És el darrer plenari d'aquest 2022 i compta amb quinze punts a l'ordre del dia i dues mocions. Una presentada per la CUP per iniciar una revisió del POUM, establir una moratòria als habitatges d'ús turístic i estudiar l'efectivitat de la gestió directa dels serveis socials municipals. L'altre la presenta JxCat, per impulsar un fons extraordinari sobre l’energia per ajuntaments i entitats públiques.

L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, comenta un dels punts de l'ordre del dia. La modificació del Pla d’ordenació urbanística municipal, que afecta l’àmbit d’actuació per a l’execució de la infraestructura urbanística comuna del Paratge Eixample.



Puig explica què suposa el canvi d'actuació del projecte respecte l'inicial.



El Ple, que començarà a les sis de la tarda, porta a aprovació també la modificació de l'Ordenança reguladora del servei del taxi, el Reglament intern de distincions i condecoracions de la Policia Local o el Pla Local de Joventut de Palamós per al quadrienni 2022-2025.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...