Presenten el nou vehicle eficient que s’incorpora al servei de les línies interurbanes de bus de Palamós i Calonge i Sant Antoni

19/12/2022 Serveis - Carlos Ribas


La presentació s'ha fet avui al passeig del Mar de Palamós.

La presentació s'ha fet avui al passeig del Mar de Palamós.

Aquest migdia s'ha presentat el nou vehicle eficient que s'incorpora al servei de les línies interurbanes de bus de Palamós i Calonge i Sant Antoni. És un autobus eco, més baix i que facilita l'accessibilitat dels usuaris. L'empresa Sarfa, del grup Moventis, que té la concessió del transport públic interurbà i els Ajuntaments de Palamós i Calonge i Sant Antoni reforcen així els itineraris entre els dos municipis.

Enric Gimeno, gerent del grup Moventis.



Albert Ros i Alfons Bartolomé, regidors de Mobilitat de Calonge i Sant Antoni i de Palamós, respectivament, destaquen que aquest nou vehcile ajuda a millorar els enllaços entre els dos municipis.





El nou bus incorpora les darreres novetats en seguretat, comfort i ecosostenibilitat.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...