16/12/2022 Cultura - Carlos Ribas
La sessió servirà per viatjar en el temps als racons més emblemàtics, atractius, sorprenents i distingits de la Costa Brava.
Avui, a les sis de la tarda, es programa una sessió del cicle 'Imatges que fan parlar', dedicada a descobrir i documentar racons, espais i indrets de Palamós carregats d'història. Amb l'ajuda de la memòria i el bagatge d'experiències dels assistents, l'activitat servirà per documentar les imatges del fons fotogràfic del Museu de la Pesca. Avui porta per nom "Escenes i paisatges de somni a la Costa Brava". Un viatge amb imatges als racons més emblemàtics, atractius i sorprenents de la Costa Brava. Una selecció del fons fotogràfic del Museu de la Pesca que ens descobreixen, a través d'un viatge en el temps, com era la nostra costa.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...
Notícies relacionades: