12/12/2022 Societat - Carlos Ribas
Divendres es va posar punt i final a l'edició de 'Sopars maridats'. (Foto: Cuina de l'Empordanet).
El col·lectiu gastronòmic La Cuina de l'Empordanet ha tancat la desena edició de la campanya 'Sopars maridats', que s'ha fet tots els divendres des del 7 d'octubre i fins al 2 de desembre. Han estat 16 àpats confeccionats per parelles formades per un cuiner i un cellerer. Un treball conjunt per oferir la millor combinació entre els plats i els vins que formen el menú. Els 'Sopars maridats' han reunit prop de 600 comensals, amb una mitjana d’uns 37 assistents a cada àpat. El preu dels menús degustació maridats, fixat per cada restaurant, ha estat de 75 euros de mitjana.
Aquesta campanya va néixer amb l’objectiu d’oferir una proposta gastronòmica en un sentit total: empordanesa i d’alta qualitat. També d’enfortir i consolidar relacions entre els cellers i els restaurants i dinamitzar el sector fora de la temporada alta turística. Vicenç Fajardo és el president del col·lectiu 'La Cuina de l'Empordanet'.
Enguany, amb motiu de la celebració de les deu edicions de ‘Sopars Maridats’, tots els assistents a l’esdeveniment han rebut com a obsequi un llevataps commemoratiu de la Cuina de l’Empordanet.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: