01/12/2022 Esports - Jordi Rodríguez
L'entrenador del Palamós Club de Futbol, Àlex Redondo.
Una setmana després d'haver-se fet càrrec de l'equip com a nou entrenador, Àlex Redondo treballa perquè la plantilla vagi assimilant els conceptes de funcionament de l'equip, que vol introduir. Això és més fàcil fer-ho en una pretemporada, però ara no hi ha gaire marge perquè la competició passa examen cada cap de setmana. El nou tècnic es fixa els objectius partit a partit, amb la finalitat que el projecte vagi creixent.
Aquesta temporada, Àlex Redondo estava fent feines d''scouting' en l'equip juvenil del Girona. Per bé que la temporada passada va acabar el curs entrenant el Llagostera, a la lliga nacional juvenil, feia temps que no tenia contacte amb les banquetes, després d'algunes experiències a la Segona Catalana. Els últims anys ha tingut responsabilitats en diferents clubs catalans de renom, però sempre des de la secretaria tècnica o la direcció esportiva. Ara li arriba l'oportunitat de tornar-se a sentir entrenador. En aquest cas en un club com el Palamós, en un repte que Redondo veu de prestigi però, alhora, exigent.
Per a un entrenador no hi ha com començar una etapa nova guanyant el primer partit. I això és el que va fer Àlex Redondo el diumenge passat, amb la victòria del Palamós davant el Can Gibert. Això, però, ja és història i ara es tracta d'anar encarrilant un equip amb potencial futbolístic, però molt jove i, per tant, encara inexpert. En aquest sentit, ha impactat especialment el comiat del capità David Cano, un líder natural al qual caldrà buscar relleu dins el grup.
El futbol no s'atura i el proper repte ja està proper. Serà aquest dissabte en la visita que el Palamós farà al camp del Manlleu.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: