Resultats esportius del cap de setmana

28/11/2022 Esports - Jordi Rodríguez


El Palamós va retrobar-se ahir amb la victòria després de tres derrotes consecutives. (Foto: Palamós CF).

El Palamós va retrobar-se ahir amb la victòria després de tres derrotes consecutives. (Foto: Palamós CF).

El Palamós Club de Futbol ha tallat una ratxa de tres derrotes consecutives. Amb el nou entrenador, Àlex Redondo, ja a la banqueta, els palamosins es van desfer ahir del Can Gibert per un gol a zero, i agafen una mica d'aire després d'un inici de temporada molt irregular. La victòria d'ahir té un mèrit afegit pel fet que els visitants arribaven com a tercer equip classificat d'aquest grup.

El matx es va resoldre amb una diana de Guillem Falgueras en el minut 25. El Palamós, que ha tingut fins ara massa problemes amb els gols encaixats, va aconseguir mantenir la porteria a zero i sumar tres punts molt importants per a la confiança de l'equip. Aquesta és la lectura que va fer el tècnic Àlex Redondo.



Amb la victòria d'ahir, el Palamós és ara l'onzè classificat del seu grup de la Primera Catalana. Suma nou punts, tot just dos menys que el Manlleu, el seu rival en la propera jornada de lliga.

No deixem el futbol perquè, a la Segona Catalana, la Unió Esportiva Calonge va superar el Cassà per un gol a zero. Una diana d'Adrià Quintanilla en l'inici del partit va certificar una victòria que consolida els calongins en la quarta plaça, amb 19 punts. A la Quarta Catalana, ensopegades de la Fundació Esportiva Palamós, 3 a 0 al camp del Sant Feliu B, i del Sant Antoni, 4 a 1 en la visita al Pals B.

I ara bàsquet. Nova derrota del sènior masculí de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós. L'equip no va tenir opcions a la pista d'un Masnou que es va imposar amb comoditat per 91 a 75. Els locals van posar distància amb un parcial de 24 a 9 en el segon quart, i van entrar en el darrer tram del partit amb un avantatge de 26 punts, que el Palamós DC només va poder maquillar amb un últim parcial favorable de 10 punts. Els millors anotadors dels palamosins van ser José López, amb 12 punts, i Òscar Marcos, amb 11. L'equip és vicecuer, amb 1 partit guanyat i 8 de perduts, i en la propera jornada rebrà el CESET, el segon classificat.
No li van millor les coses al sènior femení de Segona Catalana. L'Impera Palamós compta els seus partits per derrotes. La darrera aquest dissabte a la pista del Granollers, el segon per la cua. 56 a 48 va ser el resultat final d'un partit molt igualat. Mireia Rocafort, amb 20 punts, i Dorine Pignol, amb 12, van ser les millors anotadores de les palamosines.

Més resultats de bàsquet. L'infantil masculí d'interterritorial va superar el Granollers per 69 a 58, mentre el cadet es va desfer del Mataró per un ajustat 59 a 56. Els nois del júnior van vèncer el Vilanova del Vallès per 70 a 54, mentre les noies guanyaven el Cellera Amer per 70 a 64. El sènior masculí de territorial es va imposar al Maçanet per 72 a 61, mentre el sènior de Tercera Catalana no va poder amb el Guíxols, 84-70. Finalment, els nois del sènior del Vedruna Palamós van caure a casa davant el Vilablareix per 82 a 90.

L'equip aleví de l'Star Futsal Palamós ha començat la lliga amb bon peu. Ha derrotat el Porqueres per 9 a 3, amb una molt bona segona part. L'equip, que ara es prepara per a les semifinals de la Copa Girona, ha vist com les jugadores Daniela i Cloe han estat seleccionades amb l'equip aleví femení que formen conjuntament les comarques gironines, el Maresme, Osona i el Vallès. I acabem amb un parell de resultats del Futbol Sala Palamós. L'aleví va perdre 5 a 4 a Vilafant i l'infantil va guanyar 1 a 3 a Blanes. El benjamí descansava.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...