25/11/2022 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'una edició del Mercat d'Intercanvi. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Punt i final a les activitats de medi ambient, organitzades aquesta tardor per l'Ajuntament de Palamós. Es posa aquest cap de setmana amb diferents esdeveniments, entre els quals sobresurt el Mercat d'intercanvi i de segona mà. Entre les 10 del matí i la 1 de la tarda de demà dissabte, un mercat de paradetes s'instal·larà a la plaça dels Països Catalans, al costat de la Biblioteca Municipal, per fomentar la sostenibilitat a través de l'intercanvi d'objectes que poden tenir una segona vida. El mercat inclourà un punt d'intercanvi de llibres, i un taller de labors, ganxet i mitja.
L'Ajuntament de Palamós ha dedicat les activitats mediambientals de tardor a la prevenció de residus. Una reflexió no sobre com desfer-nos d'ells, sinó sobre què podem fer per no generar-ne. Mariano Cuenca és tècnic de l'Àrea municipal de Medi Ambient.
Les activitats organitzades a Palamós aquest dissabte, que aquests dies coincideixen amb la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, es complementaran amb una xerrada-taller sobre la reparació de petits electrodomèstics. Si teniu aparells espatllats, els hi podeu dur. Això es farà a la Biblioteca Municipal, entre dos quarts de 10 i les 12. No oblideu tampoc que a les 7 d'aquesta tarda, a les Galeries Carme, i demà a les 12 del migdia, a la Biblioteca, hi ha dues noves xerrades sobre el sistema de recollida de residus porta a porta.
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...