23/11/2022 Successos - Jordi Rodríguez
L'Audiència Provincial de Girona. (Foto: Google Maps).
La secció quarta de l'Audiència de Girona va jutjar ahir l'acusat de violar dues vegades la neboda de 12 anys de la seva parella. Aquests fets van passar a Palamós entre els anys 2018 i 2019. El processat, que s'enfronta a 24 anys de presó per dos delictes d'abús sexual amb penetració a menor de 16 anys, va negar els fets davant el Tribunal, segons publica avui el Diari de Girona.
La primera agressió s'hauria produït la nit de Nadal del 2018. Segons les acusacions, l'individu va aprofitar que la resta de la família era a la cuina, per quedar-se sol amb la víctima, que en aquell moment tenia 12 anys, i penetrar-la amb els dits. La noia no en recorda la data amb exactitud però diu que sobre l'estiu del 2019, l'home la va violar de nou. Ho va fer en el domicili d'ell, mentre la jove dormia, i no va parar tot i que ella li ho va demanar. Els fets van ser denunciats un any després, quan la menor va ensenyar al seu pare i a una psicòloga una carta que havia escrit durant un tractament terapèutic i on explicava què havia passat.
En el judici que es va fer ahir a l'Audiència de Girona, la víctima va declarar a porta tancada. Per la seva banda, l’acusat va negar les agressions, referint que no havia tingut cap problema amb ella i que no tenia cap explicació que justifiqués la denúncia interposada.
Tant les psicòlogues com l'equip d'assessorament tècnic que va avaluar la víctima han indicat que el seu relat és compatible amb haver patit els abusos. Les acusacions mantenen la petició de 24 anys de presó, i afegeixen la mesura de pèrdua de la pàtria potestat, que imposa la nova llei del 'Només sí és sí' a les víctimes menors d'edat. Demanen, en aquest sentit, que li suspenguin durant 10 anys.
Totes les notícies:
19/09/2026 - Esports El Palamós CF debuta a la lliga amb una derrota davant el Lloret (2-0)
El Palamós ha perdut per dos gols a zero davant el Lloret en el primer partit de la temporada...
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...