22/11/2022 Política - Carlos Ribas
Raquel Gallego, al mig, acompanyada de les diputades del PSC, Alícia Romero i Sílvia Paneque.
Amb la Capella del Carme com a teló de fons, Raquel Gallego va fer ahir la seva presentació oficial com a candidata del Partit dels Socialistes de Catalunya a l'alcaldia de Palamós, en les eleccions del maig de l'any vinent. Gallego, que és regidora de l'ajuntament palamosí des de l'any 2003, ja va ser proclamada oficialment l'estiu passat. Primer amb el suport de l'assemblea local de militants i, posteriorment, ratificada pel Consell Nacional del partit. Ha estat en el govern i en l'oposició i, per primera vegada, ara accepta el repte de ser la cap de cartell.
Raquel Gallego explica per què ha decidit fer aquest pas endavant.
L'alcaldable socialista va detallar alguns dels reptes que afronta Palamós en un futur immediat.
Raquel Gallego tornarà a fer tàndem amb Josep Coll però amb les posicions invertides en relació a la candidatura del 2019, quan Coll va ser el cap de llista d'un projecte que va aconseguir tres regidors que van convertir el PSC en el principal grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós. Gallego va ser regidora d'Ensenyament entre els anys 2003 i 2015, en els govern del PSC liderats per Teresa Ferrés. En els darrers set anys i mig ha estat regidora en l'oposició, sempre en les files socialistes. Ara està convençuda que el PSC és alternativa de govern a Palamós.
La capella del Carme es va omplir ahir al vespre en l'acte de presentació de Raquel Gallego com a cap de llista del PSC a Palamós i Sant Joan. La nova alcaldable va estar acompanyada de les diputades socialistes al Parlament, Alícia Romero i Sílvia Paneque.
Totes les notícies:
11/07/2025 - SSIBE aposta per humanitzar l'hospital de dia mèdic i obre una campanya de mecenatge
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà treballa un projecte per humanitzar l'espai de...
11/07/2025 - El 'Rumb(A)Palamós' es mourà avui al ritme de 'Los Gazpacho'
Segon divendres d'activitat del festival de rumba catalana 'Rumb(A)Palamós'. A les 10 d'aquesta...
11/07/2025 - 'Cinema lliure a la platja' arrenca aquest diumenge a la Fosca amb 'Flow'
La platja de Sant Esteve de la Fosca es convertirà aquest diumenge en una gran sala de cinema a...
11/07/2025 - Els Fans dels 60s, 70s i 80s porten la festa als barris
L'Ajuntament de Palamós i l'Associació Municipal i Social Club de Fans 60’s, 70’s i 80’s...
11/07/2025 - El Palamós CF manté obertes les inscripcions pel seu futbol formatiu
El Palamós Club de Futbol continua treballant pel creixement del seu futbol formatiu, que tot just...