14/11/2022 Política - Jordi Rodríguez
Lluís Puig optarà per tercera vegada a l'alcaldia de Palamós.
Ja és oficial. Lluís Puig encapçalarà novament la llista d'Esquerra Republicana de Catalunya a Palamós, i optarà a un tercer mandat com a alcalde del municipi. L'assemblea local de militants ho va ratificar en la reunió que va fer aquest divendres passat. El candidat va agrair la confiança que li dipositen per continuar liderant el projecte polític al capdavant del govern municipal, que es va iniciar l'any 2015.
Aquell any, Puig va ser elegit alcalde per primer cop. El seu compromís inicial era fer un màxim de dos mandats en el càrrec. Malgrat tot, optarà a un tercer. Ho justifica perquè l'actual ha estat un mandat convuls, amb l'aturada de molts projectes a causa de la pandèmia. En aquest sentit, apel·la a la responsabilitat de reprendre les accions que han quedat endarrerides. Lluís Puig, cap de llista d'ERC a les municipals del maig de l'any que ve a Palamós.
El candidat republicà ha explicat que la seva voluntat és consolidar els canvis iniciats i, alhora, reorientar les accions que han trobat impediments en la seva aplicació.
Un cop confirmat com a cap de llista, Lluís Puig, explica que l'objectiu següent és treballar en el programa electoral, de forma oberta, creant grups de treball i equips transversals.
Lluís Puig és mestre d'educació física i director de lleure. Des del juliol del 2015 és l’alcalde de Palamós i durant el mandat actual s’encarrega de les competències d'Urbanisme, Obra Pública, Activitats i Atenció ciutadana, Transparència i Noves Tecnologies.
Al centre, l'actual alcalde i candidat d'ERC a l'alcaldia de Palamós, Lluís Puig, acompanyat de membres de la secció local d'Esquerra Palamós.
Totes les notícies:
17/07/2025 - 5 detinguts per l'episodi de desordres públics de la Festa Major
En coordinació amb la Policia Local de Palamós, els Mossos d'Esquadra han detingut 5 persones, 3...
16/07/2025 - L'Ajuntament mostrarà als paradistes l'espai de l'antic Caprabó per saber quants hi volen anar mentre durin les obres del Mercat
Un cop formalitzat el lloguer del local de l'avinguda de Catalunya, cantonada a Carmel, on abans hi...
16/07/2025 - L'atur registrat a Palamós baixa de les 500 persones per primer cop en els últims 18 anys
Entrats ja de ple en la temporada turística d'estiu, el comportament de l'atur registrat als...
16/07/2025 - Alerta de la Generalitat per l'increment de morts per ofegament a les platges catalanes
Quan ja fa un mes de l'inici de la campanya de bany les víctimes mortals a les platges catalanes...
16/07/2025 - Junts vol més recursos per a la lluita contra el foc al bosc
L'inici de l'estiu ha estat climatològicament dur, amb temperatures molt altes, i això s'ha...
Notícies relacionades: