28/10/2022 Esports - Jordi Rodríguez
Sortida dels vechiles al parc tancat de l'aparcament de la platja Gran de Palamós. (Foto: RallyClassics).
L'equip format per Aymeric i Guilhem Sánchez, al volant d'un Opel Kaddett GSI del 1987, lidera el Rally Costa Brava Històric by Motul després de la primera etapa. Segones són Tere Armadans i Anna Vives, amb Porsche 911, que lideren la classificació femenina, i la tercera plaça provisional l'ocupen Joaquim Muntada i Marc Erra, també amb Porsche. Els cinc primers llocs de la classificació els completen Eduard Poveda i Joan Jordan amb el seu Wolkswagen Golf del 83, i Juan Pedro García i Sergi Giralt, amb Autobianchi.
Les dues etapes restants, avui divendres i demà dissabte, engeguen a les tres de la tarda i s'allarguen fins a la matinada. Àlex Romaní, director del Rally Costa Brava Històric.
Recordeu que els aficionats podran gaudir durant tot el rally de la presència dels vehicles, abans de la sortida de cadascuna de les etapes, al parc tancat de l'aparcament de la platja Gran de Palamós. Demà al migdia, els vehicles participants faran una rua pels principals carrers del nucli urbà. A més, al passeig del Mar hi ha un 'village' on es pot fer una partida en els simuladors de conducció de Kuruma Motorsport, o descobrir l’expo-fira del vehicle nou i d’ocasió. El Rally Costa Brava Històric s'acabarà amb l’entrega de premis, el diumenge a les 11 del matí.
Totes les notícies:
10/05/2025 - Una baralla a Palamós acaba amb incidents davant la comissaria de la Policia Local i 4 detinguts
4 persones han quedat detingudes aquesta matinada passada arran d'una baralla a Palamós, en que...
10/05/2025 - Suspesos tots els partits de la 29a jornada de la Lliga Elit
La Federació Catalana de Futbol ha decidit suspendre tots els partits corresponents a la jornada...
09/05/2025 - Els inspectors de pesca reclamen millores laborals
Els inspectors de pesca continuen amb la vaga indefinida que van començar el 3 de març passat, i...
09/05/2025 - 3 escales de creuer al port, entre avui i el diumenge
Avui divendres tornen les escales de creuer al port de Palamós. Ens visita el vaixell Marella...
09/05/2025 - Palamós apostarà pels rentapeus a les platges, aquest estiu
L'Ajuntament de Palamós mantindrà durant l'estiu els rentapeus que ha instal·lat a les platges...
Notícies relacionades: