27/10/2022 Serveis - Jordi Rodríguez
Una tapa elaborada amb sardina que va guanyar l'edició del Palamós Gastronòmic fa tres anys.
L'Associació de Restaurants, Tavernes i Locals d'oci nocturn de Palamós fa una bona valoració de la campanya 'Palamós Gastronòmic', però creu que els seus continguts haurien de girar exclusivament al voltant del peix fresc que arriba a la llotja palamosina. El president de l'entitat, Jordi Rissech, no entén que entre les propostes gastronòmiques que fan els restaurants i les tavernes participants es promocionin plats de carn, per exemple.
Ell mateix ho explicava fa uns dies en declaracions a aquesta emissora, recollides en el programa 'Palamós al dia'.
El regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós, Emili Colls, comparteix aquest criteri. Colls aposta per tota activitat que ajudi a donar a conèixer el peix fresc de la costa, especialment les espècies menys valorades. Ho deia ahir mateix en el programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
La campanya 'Palamós Gastronòmic' s'acaba oficialment el dilluns vinent. Al llarg del mes d'octubre ha programat tota una sèrie d'activitats, basades sobretot en la promoció dels productes i la cuina locals. Durant la primera quinzena de mes, bars i tavernes han ofert tapes preparades especialment per a l'ocasió, i al llarg de tot l'octubre una sèrie de restaurants han elaborat menús pensats en el mateix sentit.
Notícies relacionades: