25/10/2022 Cultura - Carlos Ribas
La regidora de la CUP Palamós - Vila-romà, Roser Huete.
Fins al dia 31 d'octubre encara hi ha temps per participar en el concurs públic que la CUP Palamós-Vila-romà ha convocat per premiar una cançó de nova creació, reivindicativa, i de qualsevol estil musical. La dotació del premi serà de 575 euros. Això és, aproximadament, l'equivalent a la retribució que va cobrar la regidora de la CUP a l'Ajuntament de Palamós, Roser Huete, per assistir al Ple extraordinari que es va fer el passat mes d'agost. Els cupaires consideren que aquest Ple era innecessari i que, per tant, els diners cobrats pels regidors no estan justificats. La seva decisió va ser retornar a la ciutadania aquesta retribució.
Roser Huete és la portaveu municipal de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós-Vila-romà a l'Ajuntament.
La formació anticapitalista ja ha organitzat activitats, anteriorment, amb aquest mateix criteri de retornar a la ciutadania els diners que percep la seva representació municipal.
L’organització del concurs de cançó reivindicativa vol donar suport i promoure la creació entre músics i compositors. Per això el guanyador serà premiat amb l’enregistrament de la cançó en un estudi de gravació. La quantitat del premi no utilitzada en aquesta acció podrà utilitzar-se en l’adquisició de material musical en algun dels establiments de Palamós que s'hi dediquen. Les cançons candidates s'han de fer arribar al correu electrònic cuppalamos@gmail.com, com a màxim fins al dia 31 d'octubre.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...