07/10/2022 Societat - Jordi Rodríguez
Imatge de les jornades entrepreneurship Summer Challenge School by UIC Barcelona que van tenir lloc aquest estiu al castell de Calonge.
El castell de Calonge és l'escenari, avui i demà, d'unes jornades sobre mobilitat sostenible. Les organitzen conjuntament la Universitat Internacional de Catalunya i l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. Es tracta d’unes trobades en què estudiants de qualsevol universitat tindran l’oportunitat de presentar projectes i idees innovadores en la mobilitat sostenible.
L'objectiu és que aquestes solucions es puguin aplicar a un entorn de problemàtiques reals, en aquest cas el municipi que acull les jornades. Aquestes estan dividides en dues parts, pensades per aprendre dels professionals que treballen en l'àmbit de la mobilitat i les ciutats intel·ligents, i també per pensar i posar en pràctica bones idees. En aquest context, avui s'han programat les conferències de l'Institut de Mobilitat del RACC, de pàrquings SABA, de la Universitat de Corea, i de l'Oficina d'Arquitectura de Barcelona.
Demà dissabte serà el torn dels estudiants universitaris i joves professionals de diferents àmbits i estudis, de fins a 35 anys d’edat. Sota el nom de 'Smart Design Business Challenge', la competició tindrà un temps limitat per treballar-hi, des de les 9h30' a les 17h30' La participació pot ser individual o en grups de dos. Un cop analitzats els projectes, un jurat d’experts anunciarà el veredicte a dos quarts de 7, abans de donar per finalitzat l’esdeveniment.
Aquestes jornades són fruit de l’acord firmat fa un any per l'UIC Barcelona i l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, per fomentar la formació en emprenedoria, gestió cultural i arquitectura, mitjançant el desenvolupament d’activitats educatives al municipi.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...