03/10/2022 Esports - Jordi Rodríguez
SSIBE va aportar 7 equips a l'Oncotrail amb treballadors i treballadores de l'entitat. (Foto: SSIBE).
La novena edició de la cursa solidària Oncotrail, que s'ha fet aquest cap de setmana amb sortida i arribada a Palafrugell, ha permés recaptar 376.477 euros a benefici de la Fundació Oncolliga. L'activitat ha fet rècord de participants, amb 318 equips inscrits. Els diners recaptats es destinaran a millorar la qualitat de vida dels afectats de càncer i les seves famílies, i a la investigació de la malaltia.
En aquesta Oncotrail, els prop de 2.800 participants han fet un recorregut de 100 quilómetres, dividit en 10 trams que alguns equips han fet corrent i altres caminant. L'equip Quetzal ha estat el més ràpid i ha acabat el recorregut en 9 hores i 32 minuts.
La primera edició de l’Oncotrail es va celebrar l’any 2013 i des d’aleshores el nombre d’equips participants i de donatius ha crescut de manera espectacular. Els diners es recapten a través de les aportacions solidàries dels equips, que han de fer un donatiu mínim de 1.000 euros per poder-hi participar, si bé són molts els que depassen amb escreix aquesta quantitat. En total, en les nou edicions celebrades fins ara s’ha recaptat més d’un milió vuit-cents mil euros.
Totes les notícies:
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...