20/09/2022 Cultura - Carlos Ribas
Actuació de Wiwi Rock Band, dissabte al migdia.
El festival Diverland ha tornat a convertir, aquest cap de setmana passat, el Camping Internacional de Calonge en una ciutat de vacances ambientada en els anys 80 i 90. Les entrades pels tres dies es van exhaurir i cap a 4.000 persones han gaudit d'aquest festival organitzat per l'Orquestra Di-versiones i el segell discògrafic U98 Music.
L'únic contratemps es va viure el divendres. Ja és un clàssic que a Diverland plogui. Ho ha fet en les tres edicions. Aquest cop, malauradament, va obligar a cancel·lar la primera actuació, que havia de fer el grup Alaire. Però cap a les nou del vespre el temps va donar una treva i es va poder inaugurar el festival amb un Frikibingo. Aquest va ser l'aperitiu per un Diverland que tenia el gruix de les activitats programades pel dissabte. Ben d'hora al matí, un munt d'assistents vestits amb una estètica marcadament vuitantera van començar el dia amb energia fent aeròbic. Diverland és un festival amb activitats per a tota la família, amb tallers infantils, tatuatges o jocs de l'hora del pati. I, evidentment, música. En aquesta ocasió ha comptat amb els concerts de Wiwi Rock Band, Funk Powerstation, la xaranga de Bufant Fort!, l'Orquestra Di-versiones i, ja el diumenge, amb Big Mouthers i l'Always Drinking Marching Band. Darrere l'organització hi ha Di-versiones i el segell discogràfic U98 Music. Jordi Puig, director d'aquesta companyia, fa una valoració molt positiva de la tercera edició del festival.
El Diverland 3 ha tornat a les xifres de la primera edició, celebrada l'any 2019. La pandèmia no va pemetre que es fes al 2020 i l'any passat es va haver de muntar una edició especial amb restriccions COVID. Els organitzadors ja pensen en la quarta. Jordi Puig.
Amb motiu de Diverland, el Càmping Internacional de Calonge ha estat dividit en zones. Hi podíem trobar els espais Espinete, Verano Azul i Goonies. Una regressió als anys 80 i 90 que completa l'ampli ventall d'ofertes d'oci i cultura nascudes de l'enginy i capacitat de convocatòria que té el fenomen Di-versiones.
Totes les notícies:
16/12/2025 - JuntsxCat pacta una abstenció i el govern aprovarà el pressupost 2026
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha anunciat aquest matí que farà...
16/12/2025 - El Ple debat avui l'aprovació d'un pressupost de 35'2 milions d'euros
L'expedient del pressupost municipal de Palamós pel 2026 passarà aquesta tarda pel Ple municipal...
16/12/2025 - Palamós participa en l'elaboració de la Llei de l'impost turístic
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, va ser una de les representants de municipis turístics del...
16/12/2025 - Els pescadors palamosins aconsegueixen una mica més de quota de gamba per acabar l'any
El ministeri d'agricultura, pesca i alimentació ha assignat una quota addicional de 9 tones de...
16/12/2025 - FECOTUR demana més previsió amb la campanya nadalenca i una decoració millor
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, demana més previsió a...
Notícies relacionades: