12/09/2022 Serveis - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'un dels cursos del cicle 'Crea i emprèn a Palamós'. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós ha convocat dos nous cursos per a empreses i autònoms, dins el programa 'Crea i emprèn'. Parlem d'un programa formatiu d'acompanyament a projectes empresarials, pensat especialment per a empreses i per a persones emprenedores que volen millorar o fer realitat la seva idea de negoci. 'Crea i emprèn' compta amb la col·laboració d'entitats com la Cambra de Comerç de Palamós o l'associació Fecotur.
Ara posa en marxa dues noves propostes de formació gratuïta. Es tracta, d'una banda, d'un taller de finances per a empreses petites, enfocat a empresaris i professionals que vulguin millorar les seves competències financeres per potenciar el seu negoci. Aquest es farà el dilluns 19 de setembre, de dos quarts de dues a dos quarts de sis. L'altra formació és el taller de creixement empresarial, pensat per a petites empreses o autònoms que vulguin donar un pas endavant i donar més dimensió als seus negocis. En aquest cas, el taller serà doble i es durà a terme els dies 3 i 10 d'octubre, en el mateix horari. Totes les sessions dels dos tallers programats es faran a la Sala Polivalent de les galeries Carme. Per a les inscripcions, podeu consultar el web promocioeconomica.palamos.cat. El programa 'Crea i emprèn' ja fa uns anys que funciona a Palamós. Sempre amb èxit, segons el regidor de Promoció Econòmica, Emili Colls, que destaca la feina que fan per fomentar l'ocupació.
'Crea i emprèn' és una formació gratuïta cofinançada amb fons de l'Estat, la Generalitat i la Diputació de Girona. Des de la seva creació ha treballat per introduir la perspectiva d'economia social i circular en el model de negoci, fomentar els productes i serveis sostenibles i socialment responsables, així com potenciar pràctiques de gestió col·laborativa. Els participants disposen d'eines com ara sessions de treball amb experts, presentació de casos pràctics, tutories individuals i la participació en jornades d'emprenedoria.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...