Dos últims concerts del cicle F'ESTIU de Calonge i Sant Antoni

19/08/2022 Cultura - Jordi Rodríguez


Maria del Mar Bonet i la Big Band Begues tancaran el 'F'Estiu' aquest dissabte. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).

Maria del Mar Bonet i la Big Band Begues tancaran el 'F'Estiu' aquest dissabte. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).

El festival F'ESTIU de Calonge i Sant Antoni encara la seva recta final amb els dos darrers concerts del cicle. Albert Guinovart i Vicens Prats actuaran aquesta nit al pati d'armes del castell de Calonge, i demà ho farà Maria del Mar Bonet, acompanyada de la Big Band Begues. El F'ESTIU, que aquest any fa la seva segona edició, haurà programat un total de 6 concerts des de l'11 d'agost passat.

Una programació que inclou gèneres musicals molt variats, i que en la proposta d'avui apunta a la clàssica. Albert Guinovart i Vicens Prats reviuran, a partir de les 10 de la nit, el concert que van protagonitzar el 15 d'agost del 1998, un dels més recordats dels Festivals de Música de Calonge. Avui, al pati d'armes del castell es posarà en escena la simbiosi musical entre el virtuosisme de Prats, primera flauta solista de l'Orquestra de París des del 1991, i la vitalitat i la força interpretativa d'Albert Guinovart al piano. El duet oferirà un repertori basat en obres del mateix Guinovart, Franz Schubert i Claude Debussy.
Això serà avui divendres, i demà dissabte arribarà la cloenda del F'ESTIU, de la mà de Maria del Mar Bonet i la Big Band Begues. Amb un bagatge de cinc dècades de carrera musical, Bonet aterra a Calonge proposant un recital molt especial. Francesc Sánchez Carcassés, és el director artístic del festival.



Els dos darrers concerts del F'ESTIU, avui i demà, han estat precedits de les actuacions de Rita Payés, Blaumut, Gemma Humet, i de les cobles Sant Jordi i La Principal del Llobregat.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...