05/08/2022 Cultura - Jordi Rodríguez
La Cobla Bisbal Jove. (Foto: Cobla Bisbal Jove).
El festival 'Amb So de Cobla' prepara la traca final amb els tres darrers concerts del cicle, dos avui divendres i un demà dissabte. Avui tenim un concert familiar amb la Bisbal Jove, i la proposta trencadora de 'Za! & la Transmegacobla'. La cloenda la posarà el muntatge 'Coblism 2', amb el dj i productor rossellonès Raph Dumas, i la Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona.
La sisena edició d''Amb So de Cobla' ha programat al llarg d'aquesta setmana sis concerts, més el Concert de Sardanes de la Costa Brava. El festival aposta, des dels seus orígens, per la fusió i la promoció de sonoritats alternatives al format clàssic de la música de cobla. Avui i demà en tenim les darreres mostres. A les set d'aquesta tarda, a la plaça de Catalunya, la Cobla Bisbal Jove i l'actor David Planas proposen l'espectacle 'Ssshht!', apte per a tots els públics. El director d''Amb So de Cobla', Adrià Bauzó, ens en parla.
A la nit, a les 10, a la plaça de Josep Sarquella, arriba una coproducció amb la Fira Mediterrània de Manresa, que ja fa dos anys que gira i que ara fa parada a Palamós. Es tracta del duet de música experimental 'Za!' acompanyat de la Transmegacobla i les veus de Tarta Relena, un duo de trans-folk a capella. Edi Pou és un dels integrants de 'Za!'.
'Amb So de cobla' s'acabarà demà dissabte amb 'Coblism 2', una producció que recupera un format original de l'any 2011, amb la participació del dj i productor musical del Rosselló, Raph Dumas, i la polifacètica Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona. Pep Moliner és un dels seus membres.
El muntatge, a partir de les 10 de la nit a la plaça Sarquella, tindrà l'acompanyament de la dansa contemporània de la companyia CobosMika, resident al Teatre La Gorga de Palamós.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...