03/08/2022 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Discovery amarrat al port de Palamós, en una imatge del passat mes de juliol.
Primera escala de creuer d'aquest mes d'agost a Palamós. La fa avui el Marella Discovery, amb una estada d'unes deu hores, que s'acabarà a les vuit del vespre. El vaixell, que ve de Palma de Mallorca, salparà a aquesta hora amb destí al port d'Ajaccio, a l'illa de Còrsega. El Marella Discovery porta a bord uns 1.700 passatgers, la majoria dels quals són de nacionalitat britànica.
L'escala d'aquest vaixell de la naviliera Marella Cruises és la primera de les vuit que s'han programat per a aquest mes d'agost al port de Palamós. El mateix creuer en protagonitzarà una altra, el dia 22 d'agost, mentre el seu germà, el Marella Discovery 2, ens visitarà els dies 12 i 26. La resta d'escales les faran el Silver Dawn, el 10 i el 13 d'agost, el Wind Surf, el 17, i el Riviera, el 19. La temporada de creuers 2022 bat rècords, després de 2 anys d'una activitat gairebé nul·la a causa de la pandèmia. Un creixement sobtat però que tampoc pot anar gaire més enllà, explicava en l'inici de la campanya el director general de Ports de la Generalitat, Pere Vila.
La d'avui és l'escala número 30 d'aquesta temporada de creuers 2022 al port palamosí. En total n'hi ha programades 56, que hauran portat uns 58.000 creueristes.
Totes les notícies:
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...
18/05/2026 - Serveis Setmana amb 3 escales de creuer al port de Palamós
Avui comença una setmana amb força activitat pel que fa a les escales de creuer al port de...
18/05/2026 - Societat El 'Fit Jove' prepara activitats d'esport i salut per a l'estiu
Les àrees de Joventut, Esports, i Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós posen en marxa una...
18/05/2026 - Cultura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca Municipal, amb 'El firmament', de Lucy Kirkwood
Avui dilluns hi ha sessió de club de lectura a la Biblioteca Municipal de Palamós. Concretament...
18/05/2026 - Cultura Calonge, Vila Gegantera de les comarques gironines 2027
Calonge serà la 33ª Vila Gegantera de les comarques gironines, del 9 a l'11 d'abril del 2027. Es...