22/07/2022 Cultura - Jordi Rodríguez
'Las Karamba', protagonistes avui del concert del Rumb(A)Palamós. (Foto: Las Karamba).
Quart i penúltim concert del cicle de rumba catalana 'Rumb(A)Palamós. Serà a les dos quarts d'onze d'aquesta nit, a l'escenari del Convent dels Agustins i amb l'actuació de 'Las Karamba'. Una formació que fusiona la rumba amb altres disciplines, i que està formada per sis noies que componen una mescla cultural on hi ha Veneçuela, Cuba, Argentina, València i Catalunya.
Una banda nascuda a Barcelona l'any 2018 i que llueix un adn musical on s'hi reconeixen el son, el txa txa txa, la salsa, la timba i la música urbana, sempre des d'una perspectiva social femenina.
Rumb(A)Palamós ha programat cinc concerts els cinc divendres del mes de juliol, tots ells gratuïts. De moment, pels diferents escenaris del cicle ja hi han passat Rumb(A)nd Palamós, la banda del festival, 'Germà Negre', i 'Alma de Boquerón'. Aquesta nit arriben 'Las Karamba' i el cercle es tancarà el divendres 29 amb l'actuació d'Antoine Tato Garcia.
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...