21/07/2022 Societat - Jordi Rodríguez
A l'inici d'aquesta setmana, 34 persones estaven ingressades per COVID a la nostra comarca. (Foto: SSIBE).
L'hospital de Palamós ha establert un horari per a les visites als pacients que estan ingressats al centre, i que tenen COVID-19. La novetat es d'aquesta mateixa setmana i suposa poder fer aquestes visites en dues franges horàries molt concretes. Entre les 13 i les 15 hores de la tarda, i entre les 19 i les 21 del vespre. En cadascun d'aquests torns, el pacient en qüestió podrà rebre un únic acompanyant.
Fins ara, les visites a pacients que pateixen coronavirus estaven completament restringides. Amb dades de fa 4 dies, al Baix Empordà hi havia 34 malalts de COVID-19 amb ingrés hospitalari. No és que tots ho requereixin. De fet hi ha gent que ha entrat a l'hospital per altres patologies i que, en el protocol de proves, li detecten el virus. La doctora Anna Ribera és la directora assistencial de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà.
La incidència de la COVID-19 ha estat alta des del final de la primavera i el començament de l'estiu, per bé que molts casos passen desapercebuts, i molts altres no entren en l'estadística perquè als afectats no els cal anar al metge. L'impacte en els ingressos hospitalaris, especialment en els llits de cures intensives, és menor que en altres onades perquè les últimes variants del virus són molt contagioses però, en general, tenen poca gravetat.
Totes les notícies:
10/08/2026 - Societat Comencen 3 jornades de donació de sang al passeig de Palamós
Des d'avui dilluns i fins demà passat dimecres, l'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà...
10/08/2026 - Cultura 3 concerts de l'Amb So de Cobla han superat els 2.000 espectadors
La desena edició del festival Amb So de Cobla va tancar portes aquest dissabte passat a l'Àgora...
10/08/2026 - Societat L’OncoMusicFest i Costa Beats aporten més de 18.000 euros a la campanya 'Com a casa!'
Les organitzacions de l'OncoMusicFest i del CostaBeats han lliurat a Serveis de Salut Integrats del...
10/08/2026 - Serveis La proposta europea d'incrementar l'IVA a l'hostaleria genera debat
La Comissió Europea ha demanat a Espanya augmentar l'IVA al sector hoteler i al de la...
10/08/2026 - Medi Ambient Crida als pescadors nocturns de platja perquè no deixin brutícia
A l'estiu, cada cop és més habitual veure practicants de pesca recreativa que s'instal·len a les...