Avui hi ha Ple ordinari a l'Ajuntament de Palamós

19/07/2022 Política - Jordi Rodríguez


Imatge del Ple de l'Ajuntament de Palamós del passat mes de juny. (Foto: Ajuntament de Palamós).

Imatge del Ple de l'Ajuntament de Palamós del passat mes de juny. (Foto: Ajuntament de Palamós).

A les sis d'aquesta tarda està convocat el Ple de l'Ajuntament de Palamós, en la seva sessió ordinària del mes de juliol. L'ordre del dia consta d'un total de 13 punts. Destaquen propostes com ara l'aprovació inicial de les bases reguladores per a la concessió de subvencions a entitats culturals, en règim de concurrència competitiva. També hi ha l'acord de declaració d'especial interès o utilitat municipal de les obres de canvi de canonades al Centre d'Educació Especial Els Àngels.

Cal recordar que l'Ajuntament de Palamós executa aquestes feines de manteniment i millora, d'acord amb tots els municipis del Baix Empordà que tenen usuaris en aquest centre, ajuntaments que col·laboren econòmicament en l'execució dels treballs.
Finalment, el Ple de l'Ajuntament de Palamós veurà una moció de condemna de l'acció contra els immigrants que intentaven passar la frontera a Melilla, que va comportar vàries desenes de morts, i en defensa dels drets humans. La moció la presenta el grup municipal de la CUP. Cal recordar que el mes que ve no hi ha sessió plenària, i que la següent ja serà la del setembre.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...