14/07/2022 Societat - Jordi Rodríguez
Una persona circula amb un patinet elèctric per l'Avinguda de Catalunya, en una imatge d'arxiu.
L'Ajuntament de Palamós està fent aquests dies, a través de les seves xarxes socials, un recordatori de la nova normativa que regula la circulació de patinets elèctrics a la via pública. La regulació està en vigor des de l'1 de març passat i l'Ajuntament ja va fer en aquell moment una campanya informativa, acompanyada d'un període de transició en què la Policia Local advertia però no sancionava.
Ara ja han passat uns mesos, però encara hi ha molts usuaris que no compleixen el reglament. Alfons Bartolomé, regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós, en recorda algun dels continguts.
Bartolomé explica que la proliferació de nous elements de mobilitat urbana com els patinets elèctrics, i el risc que poden comportar en situacions determinades, feia imprescindible regular-ho.
El document distribuït a través de les xarxes socials de l'Ajuntament de Palamós és del Servei Català de Trànsit i recull les 12 normes bàsiques que han de complir els usuaris que circulin en patinet elèctric.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...