14/07/2022 Esports - Jordi Rodríguez
L'atleta palamosí del New Balance, Adel Mechaal.
L'atleta palamosí Adel Mechaal volarà aquest diumenge cap a la ciutat d'Eugene, a l'estat nord-americà d'Oregon, on del 15 al 24 d'aquest mes de juliol s'hi celebra el Campionat del Món d'atletisme a l'aire lliure. Mechaal anirà al mundial després d'haver-se recuperat del quadre de COVID-19 que va patir després de l'últim Campionat d'Espanya.
Inicialment, a Eugene, el corredor del New Balance havia de fer doblet en les proves dels 1.500 i els 5.000 metres. El contagi de COVID va fer descartar la participació en la cursa de mig fons, que ja celebra les sèries classificatòries aquest dissabte. La federació espanyola d'atletisme va fer caure Mechaal d'aquesta llista i el va substituir per Ignacio Fontes, deixant oberta l'opció de córrer els 5.000 si es recuperava a temps. I així ha estat. El palamosí ja està bé i està fent entrenaments en alçada a Turquia. El diumenge viatjarà als Estats Units, amb prou marge de preparació perquè les semifinals dels 5.000 no es corren fins al dijous 21, mentre la final es disputarà el diumenge 24, últim dia del campionat.
El d'Eugene serà el quart mundial a l'aire lliure per a Adel Mechaal, i el primer en què participarà en la prova dels 5.000 metres. Fins ara, el seu millor resultat en aquesta competició ha estat la quarta plaça en els 1.500 del Campionat del Món de Londres, el 2017.
Totes les notícies:
25/05/2026 - Cultura El 'Palamós Terra de Mar' llueix com mai i ja pensa en la vintena edició
El port de Palamós ha lluït d'allò més aquest cap de setmana amb una de les edicions més...
25/05/2026 - Societat Un informe diu que els jutges de pau poden ampliar competències i recuperar funcions
Un informe de l'Institut d'Estudis d'Autogovern, que depèn de la Generalitat, diu que els jutges...
25/05/2026 - Serveis Arrenca el Menú de la Gamba de Palamós, amb 11 restaurants participants
A partir d'avui dilluns està en marxa una altra edició del menú de la Gamba de Palamós. Durarà...
25/05/2026 - Serveis Reconeixement a 42 empreses i serveis del Baix Empordà que promouen el turisme inclusiu
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius del Pla d'Accessibilitat...
25/05/2026 - Serveis Un centenar de joves busquen feina a l'Speed Dating de Calonge i Sant Antoni
Prop d'un centenar de joves d'entre 16 i 29 anys van participar dies enrere a l'Speed Dating Jove...
Notícies relacionades: