15/06/2022 Societat - Jordi Rodríguez
Josep Coll, regidor portaveu del PSC a l'Ajuntament de Palamós.
El principal grup de l'oposició municipal a Palamós, el Partit dels Socialistes de Catalunya, creu que la solució als problemes d'aparcament passaria per comprar sòl privat i convertir-lo en espai d'estacionament públic. L'equip de govern d'Esquerra Republicana de Catalunya en discrepa. Diu que el cost seria molt elevat i aposta per continuar amb la política de lloguer puntual de solars.
El PSC considera que aquesta política ha funcionat durant un temps però que, ara, amb la reactivació de l'activitat immobiliària, perd força. El portaveu socialista, Josep Coll, es queixa que no s'hagi apostat per comprar terrenys per a aparcament públic.
En el programa 'Preguntes' d'aquest dimecres, l'alcalde de Palamós, el republicà Lluís Puig, ha respost el portaveu del PSC. Puig diu que en aquesta qüestió tenen punts de vista allunyats perquè l'Ajuntament no aposta ni apostarà per la compra de solars privats.
D'altra banda, el PSC s'ha oposat també al projecte de l'equip de govern d'aixecar un edifici d'aparcaments a l'espai de l'antiga Cooperativa La Equitativa. Josep Coll diu que tampoc creuen en una solució a través d'aparcaments soterrats.
Per la seva part, l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha dit avui que Costes de l'Estat no els ha concretat encara cap termini per a alliberar l'espai que ara ocupa l'aparcament de sauló de la platja Gran, i recorda que és una qüestió que va lligada a la reforma futura del passeig del Mar.
Totes les notícies:
16/09/2026 - Política El Ple aprova per unanimitat que Joan Torras sigui el nou Síndic de Greuges de Palamós
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir per unanimitat la proposta perquè Joan Torras...
16/09/2026 - Serveis Palamós treu a concurs 19 places del mercat no sedentari de fruita i verdura
L'Ajuntament de Palamós ha licitat 19 llocs de venda del mercat no sedentari de fruita i verdura,...
16/09/2026 - Serveis L'Ajuntament accepta 8 candidatures a la plaça d'interventor
L'Ajuntament de Palamós ha admès un total de 8 aspirants, 5 homes i 3 dones, al procés de...
16/09/2026 - Medi Ambient Visita guiada per conèixer el projecte Life EcoRest
La Confraria de Pescadors de Palamós organitza demà al matí una navegació guiada de descoberta...
16/09/2026 - Cultura Presentació del llibre 'El destí i la tria', de Jordi Coderch
L'exdirector de Recerca de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, Jordi Coderch, presentarà...