15/06/2022 Serveis - Jordi Rodríguez
Pol Fages, president de la Cambra de Comerç de Palamós, Jordi Soler, alcalde de Calonge i Sant Antoni i Arturo Prades, vicealcalde i regidor de promoc
El viver i plataforma d’empreses Alta Mar, de Calonge i Sant Antoni. i la Cambra de Comerç de Palamós impulsen el primer Concurs d’Empreses i Projectes Empresarials. L’objectiu és premiar les empreses i emprenedors que destaquin en algun aspecte rellevant, o bé que desenvolupin projectes viables amb potencial generador de treball, innovadors, en expansió, digitalitzadors i sostenibles. Amb aquest concurs es vol potenciar el desenvolupament socioeconòmic del municipi, i de les comarques de Girona en general. El concurs es dirigeix a empreses existents i a projectes empresarials susceptibles de crear-se a la província de Girona.
Hi haurà una primera categoria amb 4 premis que distingiran les millors empreses en digitalització, en expansió, en innovació i tecnificació i, finalment, en economia circular. En la segona categoria, el reconeixement serà per a empreses de nova creació o en projecte. Arturo Prades és el regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni.
La fase de presentació de propostes per a aquest Concurs d'Empreses que impulsen el viver Alta Mar i la Cambra de Comerç s'acabarà el dia 30 de setembre. Les sol·licituds seran valorades per un jurat format per representants de diferents institucions i entitats vinculades a aquest projecte.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: