14/06/2022 Política - Jordi Rodríguez
Raquel Gallego és regidora municipal des de l'any 2003.
L'executiva local del Partit dels Socialistes de Catalunya a Palamós proposa que Raquel Gallego, regidora municipal des de l'any 2003, sigui la candidata a l'alcaldia en les eleccions del 28 de maig de l'any que ve. La proposta es posarà a votació de l'assemblea de militants la setmana que ve, i després haurà de ser ratificada per la direcció del partit. Gallego tornarà a fer tàndem amb Josep Coll però amb les posicions invertides en relació a la candidatura del 2019.
En aquella ocasió, Coll va ser el cap de llista d'un projecte que va aconseguir tres regidors que van convertir el PSC en el principal grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós. Ara es vol donar un pas més en l'objectiu que els socialistes es converteixin en una alternativa clara de govern. Per a això l'aposta que Raquel Gallego sigui la propera candidata a l'alcaldia. Josep Coll, ara portaveu del grup municipal del PSC, considera que és la millor opció. Ho ha dit aquest migdia en declaracions al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
La idea és que Josep Coll passi a ser el número 2 de la candidatura. Un fet que ell accepta i que considera beneficiós per a l'interès del projecte socialista a Palamós.
El dia 22, dimecres de la setmana vinent, l'assemblea de militants del PSC a Palamós haurà de votar la proposta de situar Raquel Gallego com a cap de cartell municipal. Gallego té 45 anys i és llicenciada en dret. Té una llarga trajectòria en la política local de Palamós. Va ser regidora d'Ensenyament en els tres governs del PSC que hi va haver entre els anys 2003 i 2015. Després ha encadenat dos mandats consecutius com a regidora de l'oposició. També està present en el Ple del Consell Comarcal del Baix Empordà.
Totes les notícies:
11/07/2025 - SSIBE aposta per humanitzar l'hospital de dia mèdic i obre una campanya de mecenatge
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà treballa un projecte per humanitzar l'espai de...
11/07/2025 - L'antic local de La Caixa al carrer de Santa Marta ja és de propietat municipal
L'Ajuntament de Palamós ha formalitzat aquesta setmana la compra del local que acull els serveis...
11/07/2025 - Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós, demà
Demà dissabte continuen les escales de creuer al port de Palamós. En aquest cas amb la presència...
11/07/2025 - El 'Rumb(A)Palamós' es mourà avui al ritme de 'Los Gazpacho'
Segon divendres d'activitat del festival de rumba catalana 'Rumb(A)Palamós'. A les 10 d'aquesta...
11/07/2025 - 'Cinema lliure a la platja' arrenca aquest diumenge a la Fosca amb 'Flow'
La platja de Sant Esteve de la Fosca es convertirà aquest diumenge en una gran sala de cinema a...
Notícies relacionades:
29/09/2021 - Política Josep Coll vol tornar a ser l'alcaldable del PSC a Palamós
...
11/04/2019 - Política El PSC presenta Josep Coll com a candidat amb l'objectiu de ser alternativa de govern
...
07/04/2003 - Política El PSC de Palamós presenta la llista
...
20/06/2003 - Política Presenten el nou cartipàs
...
29/10/2003 - Societat Raquel Gallego vol prevenir en temes d'ensenyament
...